Lütfen yardım

0

Soru

Merhaba, 1987 doğumlu Oğlum yaklaşık 15 yıldır şizoafektif bozukluk teşhisiyle tedavi görüyor fakat stabil hale gelemiyor. İlaç kullanmayı da hiç kesmedi. Önce 2015 te, 7 seans 3 yıl sonra 2018 de 15 seans EKT yapıldı. Daha öncel doktora gitme konusunda s

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor