ilaç kullanımı

0

Soru

hocam merhabalar doğum öncesinde de cipralex 10 mg kullanıyordm doğm yaptm bi kaç gün ilacı içmedim yine aynı sorunlar başladı sıkıntılar vs bebeğimide yeni yeni emzirmeye başladm sütüm az geliyo ilacıda aldım bebeğime zararı olurmu korkuyorm artk kurtulm

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor