bipolarmıyım

0

Soru

2018 de hastane yatışımda pskoza bağlı bir rahatsızlık dendi.sonra özelde bir doktora gittik pskoz olmadığımı söyleyerekten 45mg abilify 30mg cipralex 2 tane akineton verdi hiç bir zaman düzenli kullanmadım ve bu süreçte şikayetim yoktu sadece üni.sınavın

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor