Yanlis ilac kullanımı

0

Soru

Merhabaĺar 6 aydir efexor 150 mg kullaniyordum kendimi enerjik hissetmeye baslamistim taa ki değisik durumlar yasayana kadar şuan ozel bi hekime gittim ve bana depakin chrono 500 1x2 yazdilar 25. Gundeyim ilaci icitigimde titremelerim oluyor iyi hissetmiy

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor