antipsikotik

0

Soru

mrb doktor hanim bilindik bir ilac olan ilactan 5mg kullaniyorum.teshis sizofreni ve biraz rahatladim doktor 10mgye cikardi ama ben korkuyorum 10mg kullanmaya bu rahatlik gider diye ilaci yariya kirip oyle iciyorum.sizce 10mg kulannirsam dahamj iyi olur?

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor