ACABA NE YAPMALIYIM

0

Soru

Mrh Dokdor Bey İyi Bir Dokdor Olduğunuzu söylüyorlar.. Benim Öyle Büyük Bir sorunum yok. Her sene ekim kasım aylarına girince sitres kaplıyor beni içime kapanıyorum Bi ara Gitmiştim Ankiyesitiye bozukluğu demiştiler. Kullandım bıraktım. En son azaltarak k

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor