Anksiyete için Heyet Raporu, tıp öğrencisi

0

Soru

Merhaba hocam. Ben tıp fakültesi öğrencisiyim. Dönem 3e geçtim. Anksiyetem var ve düzenli olarak psikiyatriste gidiyorum. Özel öğrencilik statüsüyle kendi şehrimdeki fakülteye geçmek için anksiyete depresyondan rapor almayı düşünüyorum. Fakat ileride bi ş

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor