Atipik psikoz ve remisyon dönemi

0

Soru

Yıllardır sağaltılamamış atipik psikoz (bence uyduruktan bir teşhis kondu). 17 yaşımdayken başladı. 3 atak geçirdim, travmalarım da var. İlaç da kullanıyorum gitmediğim doktor uzman kalmadı hiçbirisinden pozitif etki görmedim. İstisnai bir uzman vardı hay

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor