Hastalık kaygısı

0

Soru

İyi günler ,ben de anksiyite okb(özellikle hastalık hastalığı şeklinde) ve panik var daha önce bir kaç hastalık korkusu da yaşamıştım lenfoma ve kuduz.1-2 ay sürmüştü.Sonra düzelmiştim.Bu aralar şizofren e taktım ya şizofren olursam diye belirtilerini oku

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor