Bipolar bozukluk ta ilacı bıraktıktan sonraki süreç?

0

Soru

merhaba , bipolar hastasıyım yaklaşık 8 yıldır uğraşıyorum bu illetle sizlere sormak istediğim 2 sene önce tekarar bir tedeviye başladım ,duygu durum düzenleyici ilaç ile 5 mg antipsikotik katagorisine giren ilaçları kullanıyordum .Geçen hafta 5 mg lık an

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor