Bipolar bozukluğu

0

Soru

Hocam ben bipolar hastasıyım tedavi süreçlerim değişik oldu yani ara verdiğim zamanlar oldu.Bir senedir düzenli ilaç kullanıyorum şuan iyiyim.Sereqal ve 200mg ve lityum kullanıyorum tedavim ne kadar sürer kafam karışık bazı doktorlar iyileşirsen ilaç teda

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor