İlaçları bıraktığım halde belirtilerim çokça çıktı .

0

Soru

Hocam merhaba. Direk konuya giricem ben 2016 da ocak ayında ağlamayla başlayan bi dönemim oldu sonra belirtiler çıktı. İlk baş bipolar teşhisiyle gittim sonra anksiyete ve nevrotik kişilik bozuklukları teşhisi aldım . 1 buçuk seneden fazla ilaç kullandım

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor