modoidal kullanımı

0

Soru

merhaba hocam, şu anda bipolar bozukluk tedavisi için prozac, lamictal ve depakin kullanıyorum. ama sanırım depresif dönemdeyim çünkü canım hiçbir şey yapmak istemiyor günde 12 saatten fazla uyuyorum bakkala bile gitmek istemiyorum vs. en önemlisi 1.5 ay

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor