F32.8 depresip epizod

0

Soru

Merhaba Bilge Hanım 2 yıl önce doktorum F32.8 Depresif Epizod tanısı koymuş. Hastalık kayıtlarımı incelerken gördüm ve bir bilgim olmadığı için danışmak istedim. Uzun süredir ilaç kullanmıyorum ve bir sıkıntımda yok ama teşhis beni tedirgin etti. Bu teşhi

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor