deliriyorum galiba

0

Soru

mrb onur bey ben 5 aylık hamileyim ve 3. ayımdan bu yana çok kötü hissediyorum kendimi mutsuzum sanki boğuluyorum nefes almakta zorlanıyorum bir gün eve giderken , yürüdüğüm yolda kaybolmayı düşündüm kimseyi görmek istemiyorum insanların hepsinin çok kötü

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor