kaygı ve iletişim

0

Soru

İyi günler doktor hanım.Ben 47 yaşında çalışan bir anneyim.13 yaşında kızımla ilgili çok kaygılanıyorum.Kızım herşeye aşırı sinirlenip tepki veriyor.Herkes ona göre çok gıcık.öğretmenleri en ufak bir şey dese çok alınganlık yapıp kafaya takıyor ve ağlıyor

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor