İlac kombinasyonu

0

Soru

Hocam merhabalar.Ben yaklasik 10 yildir depresyon tedavisi goruyorum.İlk yillar efexor 150 remeron 15mg olarak kullaniyordum.gayet iyiydim.Fakat bu 10 yillik donem icinde ilaclarimi hic aksatmamama ragmen 2 defa agir depresyon ve panik nobet gecirdim.Nede

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor