kisilik bozuklugu

0

Soru

İyi günler bende geçmisten bu yana utangaçlık çekingenlik var bunun dısında insanlarla iletişim kurarken konuşurken rahat kendi benliğimle konuşup hareket etmiyorum hep yapmacık davranıyorum mesela bazen ailemle konuşurken bile kendi benliğimde konusamıyo

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor