Teşhis koyma

0

Soru

Hocam merhaba, 22 yaşındayım ve anksiyete tanısı konuldu ama ben bipolara daha yatkın olduğumu düşünüyordum. Acaba anksiyetenin bipolara dönüşme olasılığı var mıdır ya da yeni bir hekime mi gitmeliyim sizce . Teşekkürler..

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor