İlaç düzeyi

0

Soru

Değerli hocam ben valproik asit içeren bir ilaç kullanıyorum bipolar bozukluk mevcut en son kasım ayında hipomani krizi geçirdim bu ilaçlara başladık 1000 mg kullanıyorum valproik asit testi 75 çıktı sizce azaltma yapmak lazım mı yoksa sonuç güzel devam e

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor