Panik _ kaygı bozuklukları

0

Soru

Mustafa hocam , ben de panik atak ve yoğun kaygi bozukluğu vardi. Ilacla tedavi oldum ancak hamile olunca 6 7 ay ictikten sonra bıraktım. Gayet normaldi her sey şimdi yaklasik 6 aylik bebegim var ve gene geri gelmeler olmaya başladı. Ilacsiz tedavi mümkün

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor