Sürekli birine ihtiyaç duymak

0

Soru

Merhabalar,ben 24 yaşındayım.Bipolar bozukluk, panik atak tedavileri görüyorum.Son zamanlarda sürekli birileriyle konuşmak, iletişim halinde olmak zorundaymışım gibi hissediyorum.Yalnız başıma yapabileceğim hiçbir aktiviteyle uğraşamıyorum.Yalnız yapmam g

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor