OKB sebebiyle öfke nöbetleri

0

Soru

Mehmet Bey Merhaba, ben Gizem, 25 yaşındayım. 2-3 günde 1 kez öfke nöbetleri yaşıyorum, bu nöbetler esnasında sürekli kendi kendime anlamsız kelimeler söylüyorum. Kendime ve aileme zarar verir duruma geldi artık herşey. Birkaç kez psikiyatri tedavisi aldı

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor