kalp.......

0

Soru

orumu özet şeklinde yazmak istiyorum hocam.1972 doğumluyum.ilk panik atağım 17 yıl önce başladı depresyon panik atak derken paxile başladım 4 yıldır kullanıyorum ve çok da iyiydim.Bu yıl babam hastalandı 1 yıldır ev hastane arasındayız.babam için çok üzün

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor