kaygı bozukluğu

0

Soru

merhaba 2.dogumumdan sonra kaygı bozukluğu yaşıyorum ilkinde de yaşamıştım hiç bir şey yapamayacağımı düşünüyorum ve elim kolum bağlıymış gibi oturuyorum. ilk doğumdan sonra selectra tedavisi görmüştüm ve geçmişti şuanda yine kullanıyorum ama banyomu bile

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor