Borderline

0

Soru

İbrahim bey hayırlı geceler. Ben 19 yaşındayım ve borderline teşhisi konuldu. Ayriyetten bipolar ataklarımın olduğu söylendi. Şuan maddi durumum olmadığı için tedavi olamıyorum ama kedimi iyi hissetmiyorum. Dönemsel oluyor tabi. Şuan bunu neden yazdığımı

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor