Paxil sonrası.

0

Soru

Merhaba, iki aydır kullandığım 20 mg lık Paxil i, yaklaşık bir hafta önce bıraktım. Doktorum ile Valdoxan ile değiştir, ancak Paxil sonrası baş dönmesi, elektrik çarpası hissi, gün boyu devam eden çarpıntı ve ağlama nöbetleri yaşıyorum. Şuan hal-i hazırda

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor