Kızlar reglim 5 gün geçtiğinde kan testinde 625 çıktı beta normal mi ? İkiz olma durumu var mi
Kızlar reglim 5 gün geçtiğinde kan testinde 625 çıktı beta normal mi ? İkiz olma durumu var mi
Enter your username or email to reset your password. You will receive an email with instructions on how to reset your password. If you are experiencing problems resetting your password contact us or send us an email
67.663 soru bulundu
Kızlar reglim 5 gün geçtiğinde kan testinde 625 çıktı beta normal mi ? İkiz olma durumu var mi
1 çocuğum var fakat 2.ci çocuğuma gebe kalmaya çalışıyorum bu ay değişiklik hissediyorum yardım lütfen
15 haftamda ultrasonda kasilma gözüktü başına gelen var mı mi?
Dis gebelik laporoskopi? lutfen basindan gecenler baksin..
kordon bağında tek arter tek ven sorunu olan var mı???
Hamileliğini kanamalı geçirenler toplanıp dertleşelim mi
Sogan kürü kullanıp gebe kalan pcosundan kurtulan yararını gören bayanlar yardimci olabilirmi
Soru Sayısı : 67663
Copyright © 2024 - Hepzeka.com.
